poniedziałek, 24 listopada 2008

Poznań nocą.

Chwila odpoczynku.
W jedną z ostatnich sobót wybrałam się ze znajomym do Poznania. Podejmowałam już wcześniej wiele prób robienia zdjęć nocą, jednak zawsze kończyły się niepowodzeniem. Tym razem bardziej przygotowana, zarówno praktycznie jak i teoretycznie, postanowiłam spróbować jeszcze raz. Dzięki także pomocy coś wyszlo!


Kościół p.w. Matki Boskiej Bolesnej


Katedra


Most św.Roha


Pomimo że nie są one jakoś rewelacyjne, i tak jestem zadowolona, bo to pierwsze zdjęcia nocą które uważam że wyszły.
Zimno było w tyłek jak cholera, buty upaskudzone, ale żyjem jeszcze!
Dziękuję za pomoc!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ladnie... ladnie. Teraz zapraszam do Wroclawia, gdzie rowniez mozna bardzo sie wykazac jesli chodzi o nocne zdjecia :)

yonska pisze...

lubię nocne zdjęcia miast, pokazują jakie są naprawdę, tzn piękne - bez gwaru, tłoku i brudnych ulic. A w Poznaniu nie byłam, nawet nocą...czekam na więcej zdjęć :)
Pozdrawiam
A